Uzupełniający nabór odbiorców końcowych w projekcie parasolowym
OGŁOSZENIE O UZUPEŁNIAJĄCYM NABORZE ODBIORCÓW KOŃCOWYCH W PROJEKCIE PN. „DOSTAWA I MONTAŻ ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII DLA MIESZKAŃCÓW GMINY STARE MIASTO”
Gmina Stare Miasto ogłasza uzupełniający nabór odbiorców końcowych w projekcie realizowanym w ramach Działania 10.6 Przybliżenie Wielkopolski Wschodniej do osiągnięcia neutralności Klimatycznej pn. „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii dla mieszkańców Gminy Stare Miasto”.
Nabór przeprowadzony w oparciu o zasady, kryteria i dokumenty zgłoszeniowe określone w Regulaminie naboru odbiorów końcowych na instalacje dostępne w projekcie zgodnie z listą stanowiącą załącznik do ogłoszenia.
Regulamin wraz ze wzorami dokumentów zgłoszeniowych dostępne są na stronie internetowej Urzędu Gminy Stare Miasto (www.stare-miasto.pl zakładka „Dla Mieszkańca” - Odnawialne Źródła Energii), Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Gminy w Starym Mieście.
Na komplet dokumentów zgłoszeniowych składają się:
a. deklaracja udziału w Projekcie wraz z oświadczeniem o posiadaniu prawa własności/współwłasności nieruchomości lub prawa odrębnej własności/współwłasności lokalu (załącznik nr 1);
b. wypis lub wydruk z księgi wieczystej nieruchomości;
c. pełnomocnictwo lub zgodę współwłaścicieli (jeśli dotyczy) (wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu);
d. oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością (załącznik nr 3);
e. oświadczenie o oddaniu budynku do użytkowania (załącznik nr 4);
f. oświadczenie o braku zaległości wobec gminy Stare Miasto (załącznik nr 5);
g. dla budynku znajdującego się w strefie konserwatora zabytków lub budynku zabytkowego dokument/-y wymienione w § 9 ust. 3.
Dokumenty zgłoszeniowe należy składać w formie papierowej lub w postaci elektronicznej:
a. Komplet dokumentów w formie papierowej składający się z podpisanych oryginałów należy złożyć w Urzędzie Gminy Stare Miasto w budynku Urzędu w Punkcie informacyjnym (ul. Główna 16B, 62-571 Stare Miasto).
b. Komplet dokumentów w postaci elektronicznej tj. podpisanych elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy przesłać na adres e-mail: sekretariat@stare-miasto.pl
w terminie od 07.07.2025 r. od godziny 7:30 do 30.07.2025 r. do godziny 15:30.